Pazarlamacılar için Twitter
Twitter takipçilerinizi büyütmek ve müşterilerinizle değerli ilişkiler kurmak için çok yararlı bir platform olabilir.Örnek olarak karakter sınırı, takipçileriniz ve müşterileriniz için işletmenizin yürüttüğü bir web seminerine katılmalarına veya ücretsiz bir e-kitap tanıtımı gibi hızlı ve pratik şekilde hazırlanmış reklamlara ulaşmalarına yardımcı olabilir.
Örnekten de anlaşılacağı gibi, ürünlerinizi veya hizmetlerinizi tanıtmak için Twitter’ı kullanabilirsiniz, ancak bunu çok dikkatli yapmanız gerekir. Herhangi bir sosyal medya pazarlama stratejisi gibi, birincil odak yararlı içerik ve artan marka bilinirliği ile birlikte müşterilerinizi kendinize çekmek olmalıdır.
Ek olarak, Twitter'ı hedef kitlenize kişisel ve anlamlı şekillerde bağlanmak için kullanabilirsiniz. Birisi ürünlerinizden veya hizmetlerinden birini belirtiyorsa, yorumlarını "beğenebilir" veya "retweetleyebilirsiniz". Alternatif olarak, bir müşteri Twitter'daki hizmetlerinizden şikayet ederse, durumu gerçek zamanlı olarak düzeltmek için ulaşabilirsiniz.